Standaard bezorging

Kies tijdens de checkout om je bestelling professioneel te laten bezorgen. Keukenkasten worden door twee bezorgers geleverd tot in de woning op de begane grond (max. 4 traptreden tot de voordeur). Bijkomende logistieke kosten bestaan uit in- en uitslagkosten max. 5,0m³ (€195,00) en standaard bezorging begane grond (€295,00).

Zelf afhalen in Sliedrecht

Kies je voor zelf af te halen van je bestelling, dan betaal je slechts de in- en uitslagkosten max. 5,0m³ (€195,00). Na ontvangst van je bestelling ontvang je de snelst mogelijke verwachte afhaaldatum. Laat je de bestelling langer in de opslag van onze logistiek partner staan, dan berekenen we extra opslagkosten aan je door. Bij zelf afhalen ben je zelf verantwoordelijk voor transportschade.

Keukenkasten worden voorgemonteerd in karton verpakt geleverd

Keukenkasten worden voorgemonteerd vanuit de fabriek geleverd. Het gemiddelde volume keukenkasten per bestelling is 4,0-5,0m³. Elke keukenkast is verpakt in karton en waar nodig voorzien van transport beschermhoeken.

Kwaliteit keukens

Levering op etage

Afhankelijk van je bestelling en situatie ter plaatse is levering via een traphuis of gebouwgebonden lift vaak mogelijk. Geef bij opdracht duidelijk aan als de levering afwijkt van een standaard levering begane grond en stuur ons foto's en maatvoering van de situatie. Afwijkende afspraken over de aflevering, vermelden we altijd duidelijk in de orderbevestiging. Een standaard begane grond levering is maximaal 4 traptreden tot de voordeur. Vraag je de bezorgers bij levering af te wijken van de afspraak volgens de orderbevestiging, dan worden meerkosten op nacalculatie aan je doorberekend.

Mijnbezorgtijd.nl

In de orderbevestiging vindt je de gewenste of verwachte leverdatum. De definitieve leverdatum ontvang je ongeveer 10 dagen voor aflevering. Meestal is de gewenste of verwachte leverdatum ook de definitieve leverdatum. Een indicatie van de bezorgtijd kun je een werkdag voor aflevering rond 15.00 uur inzien via mijnbezorgtijd.nl. Met het TK ordernummer (deze vindt je links bovenin de orderbevestiging) en de postcode van het afleveradres kun je inloggen in mijnbezorgtijd.nl.

Leveringen worden ingepland op vaste dagen volgens onderstaande postcodekaart.
Tekst gaat door onder de afbeelding

Postcodekaart

Wat verwacht thuiskeukens bij aflevering?

Bij levering dient de ruimte waar de keukenkasten tijdelijk worden neergezet, leeg te zijn. De volledige vloer waar de bezorgers komen, dient voor levering te zijn beschermd met professioneel stucloop en afgeplakt met duct tape. Ook aansluitende ruimtes zoals de entree, woonkamer, bijkeuken en gestoffeerde algemene ruimtes welke eigendom zijn van de vereniging van eigenaren (v.v.e.), dienen voor levering te worden voorzien van professioneel stucloop. Schade aan vloeren welke niet zijn afgedekt met professioneel stucloop en zijn afgeplakt met duct tape, zijn voor rekening van de klant. Stucloop bestellen

Controleer bij levering elk artikel op verpakkingsschade en verwijder de verpakking van het werkblad

Controleer bij levering elke keukenkast en elk onderdeel op verpakkingsschade. Verwijder de verpakking van het werkblad voordat de bezorgers vertrekken en controleer het werkblad zorgvuldig op breuk en schade. Zie je schade, laat dit dan altijd door de bezorgers op de leverbon noteren voordat je de leverbon tekent en stuur ons een foto van de geconstateerde schade.

Controleer elk artikel tijdens het uitpakken en voordat je gaat monteren

Verwijder na levering binnen 2 dagen (ook als je nog niet direct begint met montage) de verpakking van elk artikel en controleer elk onderdeel nauwkeurig op levering schade. Besteed genoeg tijd aan deze controle en doe dit met goed daglicht. Levering schade kunnen we alleen accepteren, wanneer je dit binnen 2 dagen na levering, tijdens het uitpakken en voordat je bent begonnen met de montage meld. Meld een schade altijd via e-mail of whatsapp met foto's. Meld je schade na 2 dagen of nadat je bent begonnen met montage, dan kunnen we de schademelding helaas niet als levering schade accepteren.

Levering uitstellen

Tot 5 werkdagen voor de afgesproken leverdatum kunnen we de levering vaak nog uitstellen. Verstuur een verzoek voor uitstel naar [email protected] en vermeld meteen de gewenste nieuwe leverdatum in je e-mail. De extra kosten voor opslag en verzekering vanaf de oorspronkelijk verwachte leverdatum (volgens de orderbevestiging) brengen we bij je in rekening en zijn €15,25 per dag. We kunnen maximaal 60 dagen extra opslag verzorgen.

Bezorging