- Ik heb hulp nodig bij het bestellen van keukenkasten
Onze keukenkastenspecialisten staan voor je klaar om je te helpen bij het kiezen van de ideale kasten en geven advies over een praktisch en functioneel ontwerp. Ze begeleiden je niet alleen bij het selecteren van de juiste kasten, maar stellen ook een op maat gemaakte bestellijst samen die perfect aansluit bij jouw wensen en de indeling van je keuken. Vraag online een offerte aan of maak een afspraak om naar onze showroom te komen voor deskundige hulp en advies. Lees meer...
- Wat zijn prijsgroepen en hoe werken ze?
Prijsgroepen zijn categorieën waarin de fronten van keukenkasten zijn ingedeeld op basis van productie- en materiaalkosten. De prijsgroepen variëren van 1 tot en met 10. Het is belangrijk om te begrijpen dat een front uit prijsgroep 1 niet per se van mindere kwaliteit is dan een front uit prijsgroep 10; het prijsverschil wordt bepaald door het gebruikte materiaal en de productiemethode. Lees meer...
- Hoe krijg ik extra korting op mijn bestellijst?
De prijzen in je bestellijst worden automatisch verlaagd zodra je een bepaald bestelbedrag aan keukenkasten hebt bereikt. Lees meer...
- Past mijn inbouwapparatuur in mijn nieuwe keukenkasten?
Voor een bestelling hebben wij de merk- en typenummers van de inbouwapparatuur die in de keukenkasten geplaatst wordt, nodig. Als een apparaat niet past in de gekozen keukenkasten, laten we je dit weten. De inbouwnissen worden vervolgens op maat gemaakt op basis van de door jou opgegeven merk- en typenummers van de apparatuur. Zo ben je verzekerd dat de apparatuur perfect in je nieuwe keuken past.
- Waar kan ik mijn werkblad bestellen?
De meeste klanten kiezen ervoor om hun werkblad te bestellen bij dekeukenbladenfabriek.nl in Alblasserdam. In sommige gevallen laten klanten het werkblad inmeten zodra de keukenkasten zijn geplaatst, waarna het werkblad snel wordt geleverd en vaak ook door de leverancier wordt geplaatst.
- Waar kan ik de keukenkasten van Thuiskeukens.nl in het echt bekijken?
Thuiskeukens.nl beschikt over een showroom in Nieuwkoop, waar je de verschillende kleuren en afwerkingen van Systemat keukenkasten kunt bekijken en beoordelen. Bijna alle kleurstalen zijn aanwezig, en er staan diverse voorbeeldkeukens opgesteld. Je bent van harte welkom om op vrijdag en zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur zonder afspraak langs te komen en de kwaliteit zelf te ervaren.
Adres:
Industrieweg 3d
2421 LK Nieuwkoop
- Waarom betaal je bij Thuiskeukens.nl voor een offerte?
Onze prijzen zijn zo scherp, omdat je zelf de prijs voor jouw nieuwe keukenkasten berekent op onze website. Als wij gratis offertes zouden aanbieden, zouden we onze prijzen met minimaal 5 tot 10% moeten verhogen. Om onze prijzen laag te houden en tegelijkertijd in te spelen op de wensen van sommige klanten, vragen wij een kleine vergoeding voor een offerte.
De vergoeding voor persoonlijk advies en een offerte krijg je echter volledig terug wanneer je binnen 30 dagen keukenkasten bij ons bestelt, of wanneer je op de offertedatum een goedkopere offerte kunt overleggen voor dezelfde Systemat keukenkasten. Op deze manier kunnen we onze prijzen voor jou zo laag mogelijk houden.
- Wat is de levertijd van jullie keukenkasten?
De levertijd van jouw HÄCKER Systemat keukenkasten is afhankelijk van het gekozen frontmateriaal. Als de bestelling fronten met verschillende levertijden bevat, wordt de levertijd bepaald door het front met de langste levertijd. De levertijd gaat pas in nadat de digitale orderbevestiging is ondertekend en wij alle benodigde informatie voor de productie hebben ontvangen. Lees meer...
- Hoe worden de keukenkasten geleverd?
De keukenkasten worden volledig voorgemonteerd geleverd, rechtstreeks vanuit de fabriek. Ze komen compleet aan, inclusief gemonteerde laden en deuren, zodat je direct aan de slag kunt met plaatsen.
Alle keukenkasten en onderdelen die via de voordeur naar binnen kunnen worden gebracht, leveren wij tot in de woning op de begane grond (maximaal 4 traptreden). Alles is zorgvuldig verpakt in stevig karton om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Na de levering heb je 48 uur de tijd om de producten uit te pakken en te controleren op eventuele schade. Mocht er iets beschadigd zijn, en je meldt dit binnen 48 uur vóór de start van de montage, dan zorgen wij ervoor dat dit netjes voor je wordt opgelost.
- Wat zijn de kosten voor levering en bezorging?
Hieronder vind je een overzicht van de bezorgkosten:
In- en uitslag uit het magazijn (maximaal 5 m³): €195,-
Extra per 1 m³: €65,-
Standaard bezorging op de begane grond (maximaal 4 traptreden): €295,-Thuiskeukens.nl bezorgt in heel Nederland. Voor de Waddeneilanden leveren wij tot aan de vervoerder op het vasteland. Bezorging naar België is ook mogelijk, maar uitsluitend ten noorden van de snelweg E40. Voor leveringen naar België rekenen wij een toeslag van €75,-.
- Worden de keukenkasten geleverd met deurtjes en ladefronten?
Keukendeuren en ladefronten worden direct in de fabriek op jouw nieuwe keukenkasten gemonteerd. Je kunt zelf de kleur en uitvoering van de fronten kiezen. Dit doe je door de prijsgroep te selecteren die past bij het gewenste front wanneer je de keukenkasten aan je bestellijst toevoegt. Bestel je online? Voeg dan het gewenste front één keer toe aan je bestelling, zodat wij weten welk front je voor je nieuwe keukenkasten wilt. De juiste maat en het aantal fronten worden automatisch verwerkt in de prijs van de geselecteerde keukenkasten.
Let op: Thuiskeukens.nl levert geen keukenkasten zonder fronten.
- Wanneer ontvang ik een verwachte leverdatum?
Na het plaatsen van je bestelling of het goedkeuren van de offerte ontvang je binnen enkele dagen de definitieve orderbevestiging, inclusief de verwachte leverdatum. Mocht deze leverdatum tijdens het bestel- en productieproces veranderen, dan word je hier direct van op de hoogte gebracht. In 98% van de gevallen komt de daadwerkelijke leverdatum overeen met de verwachte leverdatum.
- Tot wanneer kan ik mijn bestelling of leverdatum aanpassen?
Na een online bestelling of goedkeuring van een offerte ontvang je een definitieve orderbevestiging met de gewenste of verwachte leverdatum. Zodra je digitaal akkoord hebt gegeven, kan de bestelling niet meer worden gewijzigd en kan ook de leverdatum niet meer worden aangepast.
Wil je de levering uitstellen na akkoord op de definitieve orderbevestiging? Dan kunnen de bestelde keukenkasten maximaal 60 dagen worden opgeslagen in het magazijn van onze logistieke partner. De kosten voor deze extra opslag worden aan jou doorberekend.
Wil je de levering uitstellen?
Bepaal het aantal extra dagen vanaf de verwachte leverdatum (zoals vermeld in de orderbevestiging) tot de gewenste nieuwe leverdatum. Je kunt het uitstellen van je bestelling eenvoudig online regelen en bestellen. Direct regelen? Klik hier om te starten.
- Hoe kan ik de bezorgtijd van mijn bestelling bekijken?
Je kunt de bezorgtijd een werkdag voor de levering rond 15:00 uur bekijken via Mijnbezorgtijd.nl. Log in met je ordernummer (dit begint met "TK..." en staat bovenaan de orderbevestiging) en de postcode van het afleveradres om de bezorgtijd in te zien. De verwachte leverdatum is ook terug te vinden in de orderbevestiging.
- Kan ik een kleurstaal bestellen?
Op dit moment is het niet mogelijk om samples online te bestellen. In onze showroom zijn echter alle stalen beschikbaar, zodat je de verschillende opties direct naast elkaar kunt bekijken. Daarnaast hebben we leenstalen die je kunt gebruiken om het werkblad of vloer te kiezen dat aansluit bij je nieuwe keukenkasten. Wil je een staal lenen? Laat ons dan weten wanneer je deze wilt ophalen, dan zorgen wij ervoor dat de staal voor je klaarligt.
- RAL- en NCS-kleuren bij HÄCKER: Wat je moet weten
HÄCKER hanteert eigen kleurnummers en aanduidingen. Daarom zijn de standaardkleuren niet gekoppeld aan RAL- of NCS-kleurnummers. Op verzoek kunnen we echter RAL- en NCS-kleuren aanbrengen op deze fronten.
De kleuren en glansgraden die worden getoond in de RAL- en NCS-kleurenwaaier dienen slechts als algemene indicatie van de gewenste kleurtint. Dit vormt geen bindende kwaliteitsgarantie. Verschillen in kleurtint en glansgraad kunnen optreden afhankelijk van de ondergrond, vooral bij het lakken van hout en primerpapier. Deze variaties zijn geen productfouten. Soms kan bij RAL- en NCS-kleuren de kleurtoon veranderen onder verschillende lichtomstandigheden, een effect dat bekendstaat als kleurmetamerisme. Dit is niet te voorkomen en vormt geen reden voor reclamatie.
- Kan ik een installatietekening via Thuiskeukens.nl krijgen?
Thuiskeukens.nl levert geen keukenapparatuur en verzorgt daarom ook geen leiding- of installatietekeningen voor je nieuwe keuken. Heb je toch een installatietekening nodig? Dan kun je deze eventueel hier bestellen.
- Hoe vraag ik een onderdeel aan voor mijn keukenkasten?
Thuiskeukens.nl levert geen losse onderdelen of accessoires. Heb je een onderdeel nodig voor keukenkasten die door Thuiskeukens.nl zijn geleverd? Stuur ons dan een e-mail met het TK-nummer van je eerdere bestelling en een duidelijke omschrijving of foto van het gewenste onderdeel. Na ontvangst van je aanvraag ontvang je van ons een offerte.
- Wat valt er onder de 5 jaar fabrieksgarantie op keukenkasten?
5 jaar fabrieksgarantie op HÄCKER Systemat keukenkasten
De HÄCKER fabrieksgarantie van 5 jaar biedt dekking tegen defecten en schade die voortvloeien uit constructie-, fabricage-, materiaal- of uitvoeringsfouten. In dergelijke gevallen nemen wij de materiaalkosten voor onze rekening die nodig zijn voor reparatie, mits onze toeleveranciers nog originele reserveonderdelen kunnen leveren. Deze garantie dekt uitsluitend het vervangen van defecte onderdelen; kosten voor montage, transport en vervolgschade zijn uitgesloten. De garantiedekking verlengt de garantieperiode niet en vormt ook niet het begin van een nieuwe garantieperiode. Deze fabrieksgarantie is van toepassing op leveringen, op voorwaarde dat de producten zijn gemonteerd door een vakkundige keukenmonteur en volgens de montage- en installatievoorschriften. De garantieperiode begint op de datum waarop de keukenkasten door HÄCKER zijn afgeleverd bij het magazijn van onze logistieke partner.Uitsluitingen van de garantie
De garantie geldt niet voor schade veroorzaakt door onjuiste montage, gebruik, of waterschade, evenals kleurveranderingen als gevolg van veroudering door licht- en klimatologische invloeden. Kleur wordt gecontroleerd en vastgelegd onder gestandaardiseerd licht dat overeenkomt met daglicht. Afhankelijk van het type licht (daglicht, halogeenverlichting, enz.) reageren verschillende oppervlakken en materialen anders. Dit effect kan zich ook voordoen bij lichte kunststoffen en verfsoorten, zelfs als de materiaalbasis en oppervlaktestructuur identiek zijn. Kleur- en structuurafwijkingen, zelfs met dezelfde kleurnaam, zijn door bovengenoemde invloeden onvermijdelijk en vormen geen defect of schade.Ook uitgesloten van de garantie zijn slijtageonderdelen, gemakkelijk breekbare onderdelen zoals glas, plastic of rubber, lichtbronnen, en schade en defecten veroorzaakt door onjuiste bediening, tenzij deze te wijten zijn aan een constructie-, fabricage-, materiaal- of uitvoeringsfout. Schade door vocht, foutieve montage, blootstelling aan schadelijke stoffen of schoonmaakmiddelen, beschadiging door stoten, onjuiste reiniging, niet tijdig of verkeerd onderhoud, en bedrijfsmatig gebruik vallen eveneens buiten de garantiedekking.
Keukenmeubelen mogen niet worden blootgesteld aan extreem vochtige of droge lucht, omdat dit kan leiden tot beweging in het materiaal, zoals krimpen of uitzetten. HÄCKER Systemat keukenmeubelen zijn ontworpen voor een luchtvochtigheid van 45 tot 70 procent, gemeten met een hygrometer. Een te hoge luchtvochtigheid kan vaak voorkomen bij verbouwingen, bijvoorbeeld door stuc- of tegelwerkzaamheden. Problemen met ventilatie of isolatie kunnen ook leiden tot een te lage of te hoge luchtvochtigheid. Bij een afwijkende luchtvochtigheid kunnen onderdelen van keukenmeubelen, zoals fronten, plinten en panelen, kromtrekken. Schade veroorzaakt door een onjuiste luchtvochtigheid valt niet onder de garantie.
Er zijn geen producten gevonden op basis van de ingestelde filters. Pas de filters aan of zoek via de categorieën.
0Kastenlijst
Kastenlijst
Als je als gast een kastenlijst aanmaakt, wordt deze automatisch na 30 minuten zonder activiteit verwijderd. Als je een account aanmaakt, inlogt en vervolgens een kastenlijst aanmaakt, blijft je kastenlijst 14 dagen bewaard. Gedurende deze tijd kun je de lijst bewerken of aanpassen.
Er zijn geen producten gevonden op basis van de ingestelde filters. Pas de filters aan of zoek via de categorieën.
Veelgestelde vragen