Keukenkasten

De fabrieksgarantie van 5 jaar voor keukenkasten heeft betrekking op gebreken door materiaal- en productfouten, montagekosten zijn uitgesloten van garantie. De fabrieksgarantie periode gaat in vanaf de datum dat Häcker de keukenkasten heeft afgeleverd in ons magazijn. Schade ontstaan door vocht, foutieve montage, verkeerde reiniging, niet tijdig of verkeerd onderhoud en bedrijfsmatig gebruik zijn uitgesloten en vallen niet onder de fabrieksgarantie. Bestel je keukenkasten, dan levert Häcker altijd een onderhoud boekje mee. Neem deze goed door, voordat je de keukenkasten in gebruik gaat nemen.

Werkblad

De fabrieksgarantie voor werkbladen is 2 jaar. Schade aan werkbladen door foutieve montage, plaatsen van warme voorwerpen als pannen en schalen direct op het werkblad, blootstelling aan schadelijke stoffen of schoonmaakmiddelen, beschadiging door stoten, verkeerd onderhoud, overmatige belasting door bijvoorbeeld te staan of zitten op het werkblad zijn uitgesloten voor reclamatie. Bestel je een werkblad, dan levert Jetstone, Dekker of Häcker altijd een onderhoud boekje mee. Neem deze goed door, voordat je de keukenkasten in gebruik gaat nemen.

Apparatuur

De fabrieksgarantie op keukenapparaten is 2 jaar. Er is vaak een mogelijkheid om deze garantie kosteloos met 3 extra jaar te verlengen. Deze verlengde garantie is geldig bij aanschaf van 4 of meer inbouw apparaten uit verschillende productgroepen. De inbouw apparaten dienen op hetzelfde moment bij dezelfde leverancier zijn aangekocht. Om in aanmerking te komen voor garantie verlenging, dien je de apparatuur binnen de door de fabrikant gestelde termijn te registreren. Voor meer informatie hierover verwijzen wij je naar de online registratie pagina van de apparatuur fabrikant.

Apparatuur registreren

Heb je schade of werkt een onderdeel niet goed?

Is er een onderdeel van je keuken kapot, neem dan contact met ons op. Wanneer het onderdeel door een fabricagefout binnen de garantieperiode kapot is gegaan, dan is reparatie gratis. Soms betaal je wel voorrijkosten aan de fabrikant als je een servicemonteur inschakelt. Wanneer de schade het gevolg is van gebruik, dan is reparatie niet gratis en betaal je voor reparatie en een servicebezoek. Twijfel je waardoor de schade is ontstaan, neem dan eerst contact met ons op.

Plan een afspraak met een servicemonteur

Heb je problemen met een inbouw apparaat? Lees in de gebruiksaanwijzing wat je zelf kunt doen om het probleem op te lossen. Je kunt een afspraak inplannen met de fabrikant     .

Een onderdeel voor een Siemens inbouw apparaat, bijvoorbeeld een recirculatie filter voor in de afzuigkap, kun je rechtstreeks .